جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد 
جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد 

جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد و در هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون وارد عمل می شوند.
شناسه خبر : 1049126 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم اقدامات جهادی کانون شهید باکری، گفت: جهاد خدمت به محرومین ادامه دارد و در هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون وارد عمل می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود:  ظرف چند روز  گذشته گروه جهادی شهید باکری در قالب اردوی جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان به روستای پشوئیه شهداد کرمان اعزام شد.
 

وی بیان کرد: از آنجایی که سیل اخیر در این روستا مشکلاتی را برای مردم و باغداران به وجود آورده بود بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به سیل زدگان به روستای پشوئیه برویم.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: در این اردوی جهادی که ۵ روز به طول انجامید بچه های گروه جهادی شهید باکری اقدام به لای روبی باغات و شست و شوی فرش های مردم سیل زده کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: البته در این اردوی جهادی بچه های گروه شهید باکری کانون بهمراه ۳ گروه جهادی از مجمع جهادگران رودبار جنوب در این روستا حضور یافته و با مشارکت یکدیگر به سیل زدگان خدمت رسانی کردیم.


وی اظهار کرد: سیل ابتدای سال ۹۹ و اقدامات جهادی و خدمت رسانی بچه های مسجدی عضو کانون شهید باکری تجربه موفقی شد و ما را بر آن داشت تا این اردوی جهادی را راه اندازی کنیم.


حجت الاسلام خاوری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات جهادی بچه های این کانون، ارسال ۷ تن پیاز به شهرستان سیرجان و نیز ارسال ۳ تن پیاز به چترود است تا در بین خانوارهای نیازمند این مناطق توزیع شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: چنانچه خیرین بخواهند که پیاز مورد نیاز خانوارهای نیازمند را تامین کنند،  گروه جهادی شهید باکری آمادگی دارد تا در این خصوص همکاری کند.

 
وی یادآور شد: فعالیت ها و اقدامات جهادی بچه های مسجدی عضو کانون، در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرده و تاکنون در زمینه توزیع ماسک، توزیع پک های بهداشتی، سبدهای معیشتی، توزیع گوشت قربانی، توزیع غذای گرم و اعزام کاروان های شادی، ساخت و ساز مسکن محرومین در مناطق محروم اقدامات خوبی را انجام داده است.
 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: اقدامات جهادی کانون شهید باکری همچنان تداوم دارد و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا همواره در مسیر کمک به محرومین گام های موثر برداریم.

پایان پیام/ 586